- Úvod
- Reklamace
1.0 CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první
pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce a prodejce nejpozději do 24 hodin od převzetí zboží. Doporučujeme tuto situaci
nahlásit také na tel: +420 774 121 086 a na e-mail conajdu@seznam.cz.
Dopravce zásilky:
a) Česká pošta - hlásit neprodleně na kteroukoliv pobočku v ČR
b) GLS – hlásit přímo při převzetí zásilky řidiči
1.1 Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu). Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura)
nebo číslo objednávky a popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.
2.0 OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás prosím e-mailem
conajdu@seznam.cz nebo volejte na +420 774 121 086.
Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní. Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky a uveďte informace (Nekompletní
výrobek, Zaměněný výrobek). Přiložte fotografii štítku, na kterém je uvedeno výrobní číslo produktu a EAN. Nezapomeňte přidat informaci o chybějící části.
Budeme vás v co nejkratší době kontaktovat a poradíme Vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
3.0 JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?
Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete
reklamovat výrobek zakoupený na CONAJDU.CZ. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak
nám ukládá zákon. NEJLÉPE JE SE VŠAK PORADIT DOPŘEDU NA TEL: +420 774 121 086
3.1 Jak postupovat při reklamaci v servisním středisku?
Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě.
Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko
telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika,
apod.).
Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního
dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení
výrobku obdrželi záruční list, jeho kopii také přiložte. Záruční list musíte mít potvrzený prodejcem.
3.2 Jak postupovat při reklamaci kterou odesíláte na provozovnu CONAJDU nebo přinášíte osobně?
Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Kontaktujte naše obchodní oddělení za účelem objednání svozu reklamace. Výrobek
doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a
průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete na WWW.CONAJDU.CZ /
DOKUMENTY
3.3 Jak postupovat při reklamaci rozměrného nebo těžšího zboží?
Kontaktujte nás na tel: +420 774 121 086 nebo na e-mailu: conajdu@seznam.cz
3.4 Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?
Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení
zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla
Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).
4.0 Náklady spojené s reklamací?
Pokud servisní středisko uzná, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s
vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše
reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Doklad ze servisu (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s kopií prodejního dokladu na email:
conajdu@seznam.cz . O dalším postupu Vás budeme informovat!
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na nás na tel: +420 774 121 086 nebo
zašlete dotaz na adresu e-mailu: conajdu@seznam.cz . Rádi Vám poradíme.